Saturday, February 13, 2010

Bang Mindo

From: Wira Liu

Akhirnya aku ngak jadi pergi, ada 2 hal penyebab-nya:
1. PENGHIANATAN Janji oleh KAMPLET (tunggu pembalasan gue)

2. Pulang dari bandung dah subuh... di Bandung hujan, jalan muacet.....
muacet..... muacet..... muacet..... muacet..... muacet..... , sampe jakarta
jam 2.30 subuh, sampe rumah jam 3.15, gue tewas sampe jam 11 siang....

jd deh ngak sempat kasih penghormatan trakhir ke Alm Bang Mindo
Pangaribuan.... saya doakan dari jauh supaya TUHAN menguatkan keluarga
beliau yang ditinggalkan....

Di moment ini, saya ingin mengenang Bang Mindo seperti yang saya ingat akan
beliau, walau hanya sebentar saya mengenal Beliau.... tapi kesan yang
ditinggalkan sangat mendalam, seorang yg ceria, lemah lembut.. rendah hati
dan sangat mudah membaur walau beliau adalah orang bear (menurut saya) ...
biarlah kenangan ini akan terus tinggal di hati saya dan kita semua, selamat
jalan Abang ..... saat ini kami kehilangan mu... walau trip ke SMR dan Alor
tak sempat kau nikmati..... tapi kau telah bahagia di lama sana.... jauh....
jauh.... jauh.... lebih bahagia..... Bang Mindo kau masih hidup dalam
kenangan kami....

Salam
Wira

No comments:

Post a Comment